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Presentation at the AIM-AMA Sheth Doctoral Consortium in New Delhi

At the 8th AIM-AMA Sheth Doctoral Consortium, Professor Reinartz made three contributions. First, he gave a workshop to…

2020 Marketing Strategy Consortium at University of Texas in Austin

The upcoming Marketing Strategy Doctoral Consortium will take place on April 3-4 2020 at the University of Texas in…

„Pipeline vs. Plattform“, Presentation at the 24th G·E·M Markendialog in Berlin

The Gesellschaft für Markenforschung (GEM) will hold ist 24th G·E·M Markendialog in Berlin on February 27, 2020. In an…

Post-doctoral researcher (f/m/d) - Economic History

Studentische Hilfskraft (SHK) oder Wissenschaftliche Hilfskraft (WHB) ab Mitte Februar 2020 gesucht !

Das Phänomen der Offenheit

„Open-Resourced-base View“: Ein neuer Forschungsansatz - mitentwickelt von WiSo-Professor Detlef Schoder - erklärt, wie…

Das Phänomen der Offenheit

„Open-Resourced-base View“: Ein neuer Forschungsansatz - mitentwickelt von WiSo-Professor Detlef Schoder - erklärt, wie…

Öffnungszeiten der Bibliothek an Weihnachten

Die Bibliothek ist vom 23. Dezember 2019 bis einschließlich 01. Januar 2020 geschlossen.

Ab dem 02. Januar 2020 sind…

Presentation in the Research Seminar Series Digital Transformation and Value Creation

Prof. Dr. Alexander Bleier (Frankfurt School of Finance) presents on Thursday, Dec. 18 2019 in the Research Seminar…

Soziale Wirkung physischer Attraktivität

Gemeinsame Konferenz ISS, UzK und Institut für Sozialwissenschaften, HHU

13/14.12.19 im Haus der Universität Düsseldorf